FAQ - Prijzen en diensten na verkoop

Veel gestelde vragen

1. Hoeveel kost een Dorsoo bed?

Onze prijzen zijn vergelijkbaar met de van andere kwalitatieve bedsystemen. De kost van een Dorsoo-bed hangt natuurlijk af van de door u gewenste afmetingen en het door u gewenste type lattenbodem.

Klik en ontvang onze prijsindicatie

2. Geven jullie kortingen?

Wij werken met correcte prijzen voor iedereen en geven geen extra kortingen. Indien u zich samen met een volledig bedsysteem ook een aantal accessoires aanschaft krijgt u op de aankoop van alle accessoires (zoals bedlinnen, kussens, matrasbeschermers, dekbedden, overtrekken,...) steeds 10%.

3. Wat zit er in de prijs allemaal inbegrepen?

In onze prijzen is steeds alles inbegrepen: levering aan huis, plaatsing, 5 jaar volledige + 7 jaar degressieve productwaarborg op de hydraulische lattenbodem, 5 jaar garantie op de matras, 5 jaar garantie op de motor (indien u een verstelbaar systeem verkiest), 5 jaar garantie op de handbediening (enkel voor het verstelbare systeem). En u geniet van onze 2 maanden tevredenheidsgarantie!

Betaling

4. Kunnen wij een Dorsoo kopen op afbetaling?

Neen. Deze service wordt door ons niet aangeboden. U kan natuurlijk verkiezen met een financiering via uw eigen bank te werken.

5. Kunnen wij een Dorsoo kopen via financiering?

Ja. Wij bieden een gespreide betaling aan. (0% JKP*)

Klik hier voor meer info over de gespreide betaling

6. Hoe kunnen wij betalen: via overschrijving, cash of met een cheque?

Vóór de levering kan u steeds via overschrijving betalen. Tijdens de levering kan u aan onze vervoerder zowel cash als via bankcheque betalen. Wij raden al onze klanten uiteraard aan via overschrijving te betalen: de veiligste en meest praktische manier!

Waarborgen

7. Welke productwaarborgen bieden jullie?

Wij bieden 5 jaar volledige + 7 jaar degressieve productwaarborg op de lattenbodem en 5 jaar op de matras. Indien u een verstelbaar systeem aankoopt krijgt u 5 jaar op de elektrische motor en 5 jaar op de handbediening. En: u geniet een tevredenheidsgarantie! U krijgt vanaf datum van levering 2 maanden de tijd om het bed uit te proberen. Bent u helemaal niet tevreden, mag u het bedsysteem teruggeven. Wij storten u de aankoopsom terug minus een forfaitair bedrag van 125 € per enkele lattenbodem.

8. Wat houdt die tevredenheidsgarantie in?

Dit betekent dat u vanaf datum van aankoop, d.w.z. vanaf de datum van levering van het bedsysteem bij u thuis, 2 maanden de tijd heeft om het bed uit te proberen. Bent u helemaal niet tevreden, mag u het bedsysteem teruggeven. Wij storten u de aankoopsom terug minus een forfaitair bedrag van 125 € per enkele lattenbodem.

9. Kunnen we het bed teruggeven als we echt niet tevreden zijn?

Ja, maar zorg er, in uw eigen belang, voor dat u voldoende lang het bedsysteem uitprobeert, in het begin kan uw lichaam wat aanpassingsproblemen vertonen. Daarom juist voorzien wij na de aankoop een testperiode van 2 maanden. Heeft u nog vragen of twijfels tijdens uw testperiode, aarzel niet om ons op te bellen. Een omruiling van het type matras kan het verschil maken. Dorsoo doet er alles aan om de juiste oplossing te zoeken voor uw resterende klachten. Want voor Dorsoo staat het belang van de klant centraal. Indien u écht helemaal niet tevreden blijft en geen enkele merkbare verbetering vaststelt op ons Dorsoo bedsysteem kan u het bed steeds teruggeven. U geeft ons gewoon een seintje, aangetekend schrijven is niet nodig, en wij doen de rest. Wij maken een afspraak voor terugname en komen het volledige systeem terug ophalen, met uitzondering van de accessoires. Nadat het bed teruggehaald is en de terugname intern administratief is afgehandeld storten wij, binnen de 5 à 10 werkdagen, uw centen terug minus een forfaitair bedrag van 125 € per enkele lattenbodem.

Dienst-na-verkoop en service

10. Ik heb rugklachten of slaapproblemen. Waar kan ik terecht voor bijkomend advies?

U heeft een Dorsoo bedsysteem aangekocht maar bent nog niet helemaal tevreden met het resultaat. Onze specialisten zullen u graag met raad en daad bijstaan. Bel ons meteen op het nummer +32 (0)54/31.97.46.

11. Ons bedsysteem werkt niet naar behoren of is defect. Waar kunnen we terecht met onze klacht?

U heeft een defect aan uw Dorsoo bedsysteem vastgesteld. Onze hersteldienst staat klaar om dit defect zo snel mogelijk op te lossen. Bel meteen naar +32 (0)54/31.97.46. Wij helpen u graag verder.

12. Onze matras is doorgelegen. Waar kunnen we terecht om dit op te lossen?

Onze diensten staan klaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Bel ons meteen op het nummer +32 (0)54/31.97.21