FAQ - Prijzen en dienst-na-verkoop

Vaak gestelde vragen over prijzen en dienst-na-verkoop

1. Hoeveel kost een Dorsoo-slaapsysteem?

Onze prijzen zijn vergelijkbaar met die van andere kwalitatieve slaapsystemen. De kost van een Dorsoo-slaapsysteem hangt natuurlijk af van de door u gewenste afmetingen en het door u gewenste type lattenbodem.

Klik en ontvang onze prijsindicatie

2. Wat zit er in de prijs allemaal inbegrepen?

In onze prijzen is steeds alles inbegrepen: levering aan huis, plaatsing, 5 jaar volledige + 7 jaar degressieve garantie op de hydraulische lattenbodem, 5 jaar volledige garantie op de matras, 5 jaar volledige garantie op de motor (indien u een verstelbaar systeem verkiest) & 5 jaar volledige garantie op de handbediening (enkel voor het verstelbare systeem). En u geniet van onze 2 maanden "Niet-tevreden-geld-terug-garantie"!

Betaling

3. Kunnen wij een Dorsoo kopen op afbetaling?

Neen. Deze service wordt door ons niet aangeboden.

4. Kunnen wij een Dorsoo kopen via financiering?

Ja. Wij bieden een gespreide betaling aan (0% JKP*). Dit verloopt via Beobank.

Klik hier voor meer info over de gespreide betaling

5. Hoe kunnen wij betalen: via overschrijving, cash of met een cheque?

Vóór de levering kan u steeds via overschrijving betalen. Tijdens de levering kan u aan onze leveringsdienst zowel cash als via bankcheque betalen. Hou er rekening mee dat volledige cash betalingen enkel mogelijk zijn voor betalingen lager dan 3000 euro. Een betaling van een deel van het bedrag blijft wel mogelijk op voorwaarde dat het niet meer is dan 10% van het totaal factuurbedrag. Wij raden al onze klanten uiteraard aan via overschrijving te betalen: de veiligste en meest praktische manier!

Garanties

6. Welke garanties bieden jullie?

Wij bieden 5 jaar volledige + 7 jaar degressieve garantie op de lattenbodem en 5 jaar volledige garantie op de matras. Indien u een verstelbaar systeem aankoopt, krijgt u 5 jaar volledige garantie op de elektrische motor en op de handbediening. En: u geniet een "Niet-tevreden-geld-terug-garantie"! U krijgt vanaf datum van levering 2 maanden de tijd om het bed uit te proberen. Bent u helemaal niet tevreden, mag u het slaapsysteem teruggeven. Wij storten u de aankoopsom terug minus transport- en administratiekosten.

7. Wat houdt die "Niet-tevreden-geld-terug-garantie" in?

Dit betekent dat u vanaf datum van aankoop, d.w.z. vanaf de datum van levering van het slaapsysteem bij u thuis, 2 maanden de tijd heeft om het slaapsysteem uit te proberen. Bent u helemaal niet tevreden, mag u het slaapsysteem teruggeven. Wij storten u de aankoopsom terug minus transport- en administratiekosten. Maar zorg er, in uw eigen belang, voor dat u voldoende lang het slaapsysteem uitprobeert. In het begin kan uw lichaam wat aanpassingsproblemen vertonen. Daarom juist voorzien wij na de aankoop een testperiode van 2 maanden. Heeft u nog vragen of twijfels tijdens uw testperiode, aarzel niet om ons op te bellen. Een omruiling van het type matras kan het verschil maken. Dorsoo doet er alles aan om de juiste oplossing te zoeken voor uw resterende klachten. Want voor Dorsoo staat het belang van de klant centraal. Indien u écht helemaal niet tevreden blijft en geen enkele merkbare verbetering vaststelt op ons Dorsoo-slaapsysteem kan u het steeds teruggeven. U geeft ons gewoon een seintje (aangetekend schrijven is niet nodig) en wij doen de rest. Wij maken een afspraak voor terugname en komen het volledige systeem terug ophalen, met uitzondering van de accessoires. Nadat het bed teruggehaald is en de terugname intern administratief is afgehandeld, storten wij - binnen de 5 à 10 werkdagen - uw centen terug minus transport- en administratiekosten.

Dienst-na-verkoop

8. Ik heb rugklachten of slaapproblemen. Waar kan ik terecht voor bijkomend advies?

U heeft een Dorsoo-slaapsysteem aangekocht maar bent nog niet helemaal tevreden met het resultaat. Onze specialisten zullen u graag met raad en daad bijstaan. Bel ons meteen op het nummer +32 (0)54/31.97.21.

9. Ons slaapsysteem werkt niet naar behoren of is defect. Waar kunnen we terecht met onze klacht?

U heeft een defect aan uw Dorsoo-slaapsysteem vastgesteld. Onze hersteldienst staat klaar om dit defect zo snel mogelijk op te lossen. Bel meteen naar +32 (0)54/31.97.21. Wij helpen u graag verder.

10. Onze matras is doorgelegen. Waar kunnen we terecht om dit op te lossen?

Onze diensten staan klaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Bel ons meteen op het nummer +32 (0)54/31.97.21