De bedgeheimen van Lode Loeman (levering en installatie)

De bedgeheimen van Lode Loeman (levering en installatie)

Annemie - Communicatie Leestijd: 3 minuten
3

In de reeks Bedgeheimen laten we telkens een medewerker van Dorsoo aan het woord die zijn verhaal doet over zijn dagelijkse bezigheden bij Dorsoo en hoe hij bijdraagt aan de klantentevredenheid van Dorsoo. We graven terug naar het begin van de carrière en polsen naar de momenten die extra voldoening gaven tot vandaag. In deze editie: Lode Loeman, dienst levering en installatie.

Sinds wanneer ben je bij Dorsoo actief en wat wist je toen over het bedrijf?

'Ik werkte in een sector met onregelmatige uren en was op zoek naar iets anders. Ongeveer acht jaar geleden kreeg ik de kans om op interimbasis een aantal dagen in de maand mee te draaien op de dienst levering en installatie van Dorsoo. Ik sprong toen bij op de dagen dat een van de vaste installateurs vrijaf had. Dat beviel me eigenlijk wel en bij Dorsoo konden ze de mankracht blijkbaar ook gebruiken, waardoor ik na enige tijd een vaste kracht werd. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet wist dat er zulke ingenieuze bedden bestonden. Ik ben al doende vertrouwd geraakt met de finesses van het slaapsysteem, de bodems en de kaders. Het blijft toch een product dat zijn gelijke niet kent. Dat mag ik nog elke dag vaststellen, zeker als ik ook de klanten hoor.'

Dorsoo medewerker levering en installatie Lode

Wat is je bijdrage doorheen de jaren aan het succes van Dorsoo binnen de waarden die ze uitdragen? Hoe draag jij daar je steentje aan bij? 

'Elke morgen laden we de levering in de vrachtwagen. De bedbodems zitten al volledig in elkaar. Die nemen we mee, eventueel ook het bedkader en de bijbehorende matras. Onze taak is dat bij de klanten te leveren zonder dat zij daar iets moeten voor doen. We installeren tot in de slaapkamer, ongeacht op welke verdieping die zich bevindt en we laten een volledig geïnstalleerd slaapsysteem achter dat meteen in gebruik genomen kan worden.

Dorsoo draagt klantenservice hoog in het vaandel, ook na de verkoop, en ik besef heel goed dat wij het sluitstuk zijn op het traject dat de klant met ons doorloopt. Een eerste indruk is belangrijk, maar een laatste evenzeer. Ik ben me daar heel goed van bewust en streef er altijd naar dat de klant een goed gevoel overhoudt aan mijn passage. Niet alleen een vlekkeloze installatie is belangrijk, maar daar mag ook een lach en een vriendelijk woord bij. Ook als we later toch nog eens terug moeten gaan om iets bij te stellen of voor een zeldzame herstelling, doen we dat in volle wisselwerking met de klant.'

Dorsoo medewerker levering en installatie Lode

Verbeter uw nachtrust.

Een goede nachtrust is essentieel om goed te recupereren. Lees meer over het best ondersteunende bed van Dorsoo.

Ontdek Dorsoo Active+

Waar ben je zelf het trotst op? Waar haal je het meest voldoening uit? 

'We worden bijna altijd met open armen ontvangen: klanten weten dat ze een uniek slaapsysteem in huis halen en kijken daar vol vertrouwen en verlangen naar uit. Dorsoo is een bedrijf dat zijn beloftes nakomt. De mensen spreken me daar vaak over aan, want het is blijkbaar weleens anders. Als dan ook nog blijkt dat de installatie en opstelling van een leien dakje loopt, kruipen nogal wat klanten achter hun pc en sturen ze een bedankmailtje naar Dorsoo. Die krijgen we dan doorgestuurd. Wel, dat is mijn drijfveer: regelmatig mogen vaststellen dat ook ons werk gewaardeerd wordt. Een simpel schouderklopje dat je telkens weer motiveert om de bedden te leveren binnen de klantvriendelijke filosofie van Dorsoo.'

Dorsoo medewerker levering en installatie Lode

Puik werk, Lode, en fijn dat je er doorlopend waardering voor krijgt. Bij wijze van uitsmijter: zelf ooit in een  slaapsituatie terechtgekomen waarbij je snakte naar een bed van Dorsoo?

'Daarop is het antwoord simpel. Telkens als ik ergens anders overnacht, op vakantie of zo, voel ik meteen het verschil. Als je een bed van Dorsoo gewend bent, heb je vaak het gevoel dat je geradbraakt opstaat als je ergens anders wakker wordt. Ik heb nog maar in weinig bedden geslapen die het slaapcomfort van Dorsoo benaderen.'

Over Annemie, communicatie bij Dorsoo Annemie streeft naar perfectie, of ze nu werkt aan een logo, een brochure of een webpagina. Geen uitdaging is te groot, geen deadline is te dwingend. Met haar uitgebreide kennis over alles wat met slaap te maken heeft, is haar doel duidelijk: onze klanten op de meest effectieve manier informeren over de voordelen van een goede nachtrust.