De bedgeheimen van Marleen Van Muylders (planning en logistiek)

De bedgeheimen van Marleen Van Muylders (planning en logistiek)

Annemie - Communicatie Leestijd: 2 minuten
2

In de reeks Bedgeheimen laten we telkens een medewerker van Dorsoo aan het woord die zijn verhaal doet over zijn dagelijkse bezigheden bij Dorsoo en hoe hij bijdraagt aan de klantentevredenheid van Dorsoo. We graven terug naar het begin van de carrière en polsen naar de momenten die extra voldoening gaven tot vandaag. In deze editie: Marleen Van Muylders, dienst planning en logistiek.

Hoe lang werk je al bij Dorsoo en wat wist je toen al over het bedrijf?

'Ik werk hier sinds 2012 en ben aangetrokken om de afspraken in te plannen van de adviseurs bij kinesisten en therapeuten. Dat heb ik eigenlijk maar drie maanden gedaan en ben dan meteen naar de logistieke planning van de installateurs doorgeschoven, wat ik vandaag nog altijd doe. Ik had ervoor al in de sanitairbranche gewerkt om de bestellingen te plannen en ook beheerde ik een tijdlang de agenda voor 75 dames die Ladies Night Home Parties organiseerden. Het was dus wel iets wat ik al enigszins in de vingers had. Over Dorsoo wist ik weinig of niets, maar ik leerde gaandeweg hoe gewaardeerd onze slaapsystemen zijn door de vele contacten met klanten.'

Dorsoo medewerker planning en logistiek Marleen

Hoe ziet je werkdag eruit en hoe probeer je daarbij mee de bakens te verzetten op het vlak van klantvriendelijkheid, een waarde die Dorsoo na aan het hart ligt?

'Elke dag ontferm ik me meteen over alle nieuwe bestellingen, ik bel de klanten op en leg de afspraken vast. Als ik hen niet meteen kan bereiken, probeer ik een moment vast te pinnen via e-mail. Tegen 16 uur stoom ik een leverlijst en route klaar met de bestellingen die het plaatsingsteam de volgende dag moet leveren. Ondertussen weet ik al elk dorp en gehucht in België liggen, maar gelukkig is er toch ook de planningstool van Dorsoo zelf die me helpt de efficiëntste routeplanning uit te stippelen. Ook de afspraken voor nazorg of herstellingen komen bij mij terecht. Ik ben dus ergens wel de spilfiguur tussen de klant en de installateurs. Ik ben degene bij wie de klant altijd terechtkomt, dus moeten de mensen kunnen rekenen op mij en mijn planning.'

Dorsoo medewerker planning en logistiek Marleen

Verbeter uw nachtrust.

Een goede nachtrust is essentieel om goed te recupereren. Lees meer over het best ondersteunende bed van Dorsoo.

Ontdek Dorsoo Active+

Waar ben je zelf het trotst op? Waar haal je het meest voldoening uit? 

'Dat ik voor de klanten gewoon Marleen ben. Allen kennen me als Marleen en spreken me zo aan. Ik ben niet mevrouw Van Muylders of zo. We hebben heel wat gewone klanten, maar ook bekende sporters, acteurs of politici ‒ maar het is voor iedereen Marleen. Dat past ook volledig binnen het familiale karakter van het bedrijf en de persoonlijke aanpak die we hier nastreven. Dat ik spontaan met mijn voornaam bekendsta, is toch ergens het bewijs dat ik die filosofie op natuurlijke wijze uitdraag.' 

Dorsoo medewerker planning en logistiek Marleen

Bij wijze van vaste afsluiter, Marleen (want dat mogen we nu toch wel zeggen): ooit al in situaties terechtgekomen waarbij je verlangde naar een Dorsoo-bed?

'Ik ga elk jaar bij mijn broer op vakantie die in Spanje woont. Onderweg slapen we altijd in een hotel in het middensegment, en ter plaatse in de nochtans met de beste wil ingerichte logeerkamer bij mijn broer, maar: niets kan tippen aan een Dorsoo-bed.'

Over Annemie, communicatie bij Dorsoo Annemie streeft naar perfectie, of ze nu werkt aan een logo, een brochure of een webpagina. Geen uitdaging is te groot, geen deadline is te dwingend. Met haar uitgebreide kennis over alles wat met slaap te maken heeft, is haar doel duidelijk: onze klanten op de meest effectieve manier informeren over de voordelen van een goede nachtrust.