Van een bezoek aan een adviespunt van Dorsoo tot tevreden klant

Dorsoo - Logo - Mark

1. Ongedwongen onthaal

Bij Dorsoo onthalen we u niet in een winkel, maar in een adviespunt waar onze adviseurs klaar staan om naar uw verhaal en eventuele slaapproblematiek te luisteren. U komt terecht in een aangename ruimte waar u onze producten kunt zien, even voelen of testen: de best mogelijke kennismaking. En daar mag gerust een kop koffie bij. U loopt bij ons langs tijdens de openingsuren of u maakt een afspraak buiten de openingsuren voor een ongestoord onderhoud.

2. Onderbouwd advies

Onze adviseurs volgen de wetenschappelijke ontwikkelingen over slaap op de voet. Een aantal van onze adviseurs hebben bovendien een achtergrond als kinesitherapeut. Daarnaast bieden ze al jaren een luisterend oor aan onze klanten in de adviespunten. De kans is groot dat een eerdere problematiek van een klant bij de uwe aansluit en dat ze er al een oplossing voor bedachten. Al die kennis en ervaring bundelen ze in een advies op uw maat. Zo leiden ze u naar het juiste product om uw slaapkwaliteit te verbeteren.

Maak kennis met een van onze adviseurs

3. Vakkundige levering en installatie

Als u uw product gekozen hebt, komt u in de zorgzame handen terecht van Marleen van onze dienst planning en logistiek. Ze maakt de nodige afspraken met u en legt de levering vast.

Maak kennis met Marleen van de dienst planning en logistiek

De ervaren Dorsoo-medewerkers die uw matras of bedbodem komen bezorgen, werken op en top professioneel. Is er een oude matras en/of bedbodem die niet meer nodig is, dan nemen ze die mee. Ze plaatsen uw nieuwe matras zorgvuldig op uw bedbodem of ze installeren de volledig nieuwe Dorsoo-bedbodem met matras. Ze nemen eventueel afval mee en zorgen ervoor dat uw ruimte netjes achterblijft.

Maak kennis met Lode, een van onze installateurs

4. Ongeziene nazorg

Dorsoo biedt unieke nazorg na de aankoop. Na de levering belt onze adviseur elke klant sowieso nog eens op voor een korte evaluatie. Is er een huisbezoek nodig om eventuele vragen op te volgen, dan plannen we dat uiteraard in. We begrijpen dat u niet over één nacht ijs wilt gaan bij de keuze voor een matras of slaapsysteem. Daarom biedt Dorsoo een gratis omruilservice voor de matraskernen binnen twee maanden na levering. Als het slaapsysteem niet voldoet aan uw verwachtingen, kan het tot twee maanden na levering teruggenomen worden. Zo weet u zeker dat u bij aankoop geen risico loopt.

Ontdek hier onze tevredenheidsgarantie in detail

5. Iedereen tevreden

Van onthaal tot nazorg volgt Dorsoo alles minutieus op. Dat doen we al van dag één en na al die jaren kunnen we zeggen dat onze aanpak bijna uitsluitend tot algehele tevredenheid leidt.

Lees de reacties van onze klanten of bekijk meer tevreden slapers op ons YouTube-kanaal

Op klantenvertellen geven duizenden klanten ons een gemiddelde score van 9.3 op 10. We krijgen 9.3 voor algemene tevredenheid en 9.4 voor de uitleg in onze adviespunten, 9.5 voor levering en installatie en 9.3 voor klantendienst. 99% van de klanten zou Dorsoo aanbevelen.