Van een bezoek aan een adviespunt van Dorsoo tot tevreden klant

Bij Dorsoo draait alles om betere slaap. Dat is een missie die door ons hele bedrijf resoneert – van advies tot nazorg. Onze therapeuten in dienst, de interne kennisdeling en het nauwgezet volgen van medische ontwikkelingen maken het verschil. Of je nu met rug- of schouderproblematiek kampt of gewoon beter wilt slapen: we staan voor je klaar met expertise en oprechte aandacht.


Dorsoo - Logo - Mark

1. Ongedwongen onthaal

Bij Dorsoo onthalen we je niet in een winkel, maar in een adviespunt waar onze adviseurs klaar staan om naar je verhaal en eventuele slaapproblematiek te luisteren. Kamp je met rug-, schouder- of nekklachten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Onze adviseurs weten precies hoe een goed slaapsysteem je klachten kan verlichten.

Je komt terecht in een aangename ruimte waar je onze producten kunt zien, even voelen of testen: de best mogelijke kennismaking. En daar mag gerust een kop koffie bij. Je loopt bij ons langs tijdens de openingsuren of je maakt een afspraak buiten de openingsuren voor een ongestoord onderhoud.

2. Onderbouwd advies

Onze adviseurs volgen de wetenschappelijke ontwikkelingen over slaap en rugklachten op de voet. Een aantal van hen hebben een achtergrond als kinesitherapeut en brengen die medische kennis dagelijks in de praktijk. Die expertise blijft niet bij één persoon: intern delen we voortdurend kennis, casussen en nieuwe inzichten. Ook via onze blog maken we deze kennis toegankelijk, zodat je je goed geïnformeerd kunt oriënteren.

Daarnaast bieden onze adviseurs al jaren een luisterend oor aan klanten in de adviespunten. De kans is groot dat een eerdere problematiek van een klant bij de jouwe aansluit en dat ze er al een oplossing voor bedachten. Al die kennis en ervaring bundelen ze in een advies op jouw maat. Zo leiden ze je naar het juiste product om je slaapkwaliteit te verbeteren, mét oog voor eventuele fysieke klachten.

Maak kennis met een van onze adviseurs

3. Vakkundige levering en installatie

Als je jouw product gekozen hebt, kom je in de zorgzame handen terecht van Marleen van onze dienst planning en logistiek. Ze maakt de nodige afspraken met je en legt de levering vast.

Maak kennis met Marleen van de dienst planning en logistiek

De ervaren Dorsoo-medewerkers die je matras of bedbodem komen bezorgen, werken op en top professioneel. Is er een oude matras en/of bedbodem die niet meer nodig is, dan nemen ze die mee. Ze plaatsen je nieuwe matras zorgvuldig op je bedbodem of ze installeren de volledig nieuwe Dorsoo-bedbodem met matras. Ze nemen eventueel afval mee en zorgen ervoor dat je ruimte netjes achterblijft.

Maak kennis met Lode, een van onze installateurs

4. Ongeziene nazorg

Dorsoo biedt unieke nazorg na de aankoop. Na de levering belt onze adviseur elke klant sowieso nog eens op voor een korte evaluatie. Is er een huisbezoek nodig om eventuele vragen op te volgen, dan plannen we dat uiteraard in.

We begrijpen dat je niet over één nacht ijs wilt gaan bij de keuze voor een matras of slaapsysteem. Daarom biedt Dorsoo een gratis omruilservice voor de matraskernen binnen twee maanden na levering. Als het slaapsysteem niet voldoet aan je verwachtingen, kan het tot twee maanden na levering teruggenomen worden. Zo weet je zeker dat je bij aankoop geen risico loopt.

Ontdek hier onze tevredenheidsgarantie in detail

5. Iedereen tevreden

Van onthaal tot nazorg volgt Dorsoo alles minutieus op. Dat doen we al van dag één en na al die jaren kunnen we zeggen dat onze aanpak bijna uitsluitend tot algehele tevredenheid leidt.

Lees de reacties van onze klanten of bekijk meer tevreden slapers op ons YouTube-kanaal.

Op klantenvertellen geven duizenden klanten ons een gemiddelde score van 9.4 op 10. We krijgen 9.4 voor algemene tevredenheid en 9.5 voor de uitleg in onze adviespunten, 9.6 voor levering en installatie en 9.5 voor klantendienst. 100% van de klanten zou Dorsoo aanbevelen.